کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا زیر نظر دکتر حمیدرضا خراسانی با 15 سال سابقه کاشت موفق
کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا زیر نظر دکتر حمیدرضا خراسانی با 15 سال سابقه کاشت موفق

آیا نوشیدن قهوه قبل از کاشت مو اثری در نتیجه کاشت مو دارد؟

ترک فنجان قهوه مورد علاقه خود حتی برای چند روز برای علاقه‌مندان به قهوه می‌تواند مشکل‌ساز باشد. با این حال، بهتر است اثرات مصرف کم قهوه را برای چند روز تحمل کنید تا نتایج حاصل از کاشت مو را به خطر نیندازید.

مصرف قهوه قبل از کاشت مو می‌تواند باعث افزایش فشار خون شود و در طی عمل کاشت مو منجر به خونریزی شده و پروسه کاشت را طولانی کند. علاوه بر این، می‌تواند حساسیت متقاضی را به داروهایی که در طول کاشت مو داده می‌شود، افزایش دهد که این خود یک عامل دردسر ساز دیگر است چون در صورت نوشیدن قهوه قبل از کاشت مو ممکن است برخی از داروها روی فرد تأثیر نگذارند و به همین جهت طول دوره کاشت و بهبودی را طولانی کنند و حتی ممکن است فرد به نتایج مطلوب از این روش دست پیدا نکنند.

نوشیدن قهوه قبل از کاشت مو

شرایطی که بعد از کاشت مو باید در نظر گرفته شود

توصیه های عمومی

  • از نسخه ای که پزشکتان داده است استفاده کنید.
  • توصیه می کنیم دو روز اول بعد از کاشت مو استراحت کنید. از حرکت به جلو، راه رفتن و ایستادن دوری کنید، می تواند باعث تورم صورت شود. هدبند که پس از کاشت مو برای به حداقل رساندن خطر تورم داده می شود باید به مدت 5 روز استفاده شود. هنگام شستن موها، هدبند را در شب رها کنید و بلافاصله بعد و در طول روز آن را بپوشید
  • حداقل یک هفته از سیگارهای سنگین، قهوه، الکل و مشتقات آن استفاده نکنید.
  • مراقب باشید ۷ روز بعد از کاشت مو به سرتان ضربه وارد نشود.
  • در هفته اول جراحی به صورت روبه رو نخوابید.
  • 10 روز اول، شما باید هر روز موهای خود را با شامپو و لوسیون توصیه شده شستشو دهید.
  • هنگام شستن هدبند را در نیاورید، می توانید آن را روی گردن خود بگذارید. 15 روز پس از جراحی از نوک انگشتان به مدت 10 دقیقه یک بار در روز برای ماساژ ناحیه پیوند شده با حرکات دایره ای استفاده کنید.
  • پس از آخرین شستشوی مو و در ماه اول ، دچار ریزش شوک خواهید شد. این یک ضرر طبیعی و قابل انتظار است. لطفا نگران نباش. بعد از 3 ماه پس از کاشت، ریزش مو متوقف می شود و موهای شما شروع به رشد می کند.
  • در ماه های سوم ، ششم و نهم عکس خود را که بسیار مهم است برای ما ارسال کنید. ما تفاوت را بعد از کاشت ارزیابی می کنیم تا بتوانیم شما و پیشرفت پیوند را دنبال کنیم.

عامل رشد

این فرآیند به عنوان یک رویکرد جدید برای درمان ریزش مو اجرا می شود. ویتامین‌های مغذی مو، اسیدهای آمینه و فاکتورهای رشد با میکرو سوزن‌های ریز بیش از 0.8 میلی‌متر به نام Skinstamp از طریق مکانیسم میزبانی روی پوست سر اعمال می‌شوند. محلول از طریق کانال های باز با Skinstamp اعمال می شود که باعث افزایش جذب می شود. کمپلکس مو با فاکتور رشد، پوست سر را تغذیه می کند و به فولیکول های مو کمک می کند تا چرخه رشد سالمی داشته باشند. نتایج درمان در 8-12 هفته (در موارد خفیف) رخ می دهد. بهترین نتایج زمانی حاصل می شود که دو درمان با هم ترکیب شوند، ممکن است تفاوت در نتایج از یک بیمار به بیمار دیگر مشاهده شود.


اسپری های گیاهی ضد ریزش مو

یک ماه پس از کاشت مو، برای محافظت و تقویت موهای موجود و کاشته شده با بهبود کیفیت موهای خود، می توانید از محصولات گیاهی برای بهبود موفقیت جراحی کاشت استفاده کنید. محصولات موثر در اسپری مو از نظر سهولت استفاده به طور گسترده ای ترجیح داده می شوند. به لطف محتوای ترکیبات گیاهی فعال، فولیکول مو را تغذیه می کند، گردش خون را تحریک می کند و باعث رشد مو می شود. این به پوست سر بیمارانی که پیوند مو انجام داده اند یا خواهند داشت کمک می کند. باید به طور منظم دو بار در روز صبح و عصر به مدت 6 ماه استفاده شود. پزشک می‌تواند پس از ماه ششم ، بسته به کیفیت مو و همچنین وضعیت شما ، دوز را قطع یا تنظیم کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.