کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا زیر نظر دکتر حمیدرضا خراسانی با 15 سال سابقه کاشت موفق
کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا زیر نظر دکتر حمیدرضا خراسانی با 15 سال سابقه کاشت موفق

آیا می توان بعد از کاشت مو کلاه گذاشت؟

اگر قصد انجام کاشت مو را دارید، باید تحقیقات دقیقی انجام دهید و با پزشک خود در میان بگذارید تا تصمیم بهتری بگیرید. FUE (استخراج واحد فولیکولی) و FUT (پیوند واحد فولیکولی) دو روش پرکاربرد در کاشت مو هستند. هر دوی آنها شامل استخراج فولیکول های موی سالم از ناحیه پوست سر که دارای فولیکول های موی سالم است و پیوند آنها به ناحیه ای که ریزش مو در آن رخ می دهد، می شود.


امروزه کاشت مو بسیار رایج و رایج شده است. آنها عملیات موفقیت آمیزی هستند که به شما امکان می دهند موهای از دست رفته خود را دوباره رشد دهید. مهم‌ترین نکته در اینجا آگاهی از جدول زمانی بهبودی کاشت مو ، پیروی از دستورالعمل‌های جراح پس از جراحی و همچنین مراقبت از گرافت‌ها برای دستیابی به نتایج بهینه از عمل است. بلافاصله بعد از عمل، گرافت های مو بسیار حساس خواهند بود و باید دست نخورده باقی بمانند.


چه مدت بعد از کاشت مو می توانم کلاه بگذارم؟

بسیاری از افرادی که تحت عمل کاشت مو قرار می‌گیرند، می‌خواهند بدانند چه زمانی می‌توانند سر خود را بپوشانند، زیرا از ایجاد دلمه پس از کاشت مو ناراحت هستند . در روزهای بعد، ممکن است پوست سر شما متورم شود و ممکن است مقداری خونریزی و دلمه را تجربه کنید. در این دوره، ممکن است با پوشاندن پوست سر خود راحت باشید تا کاشت مو را پنهان کنید. اما متخصصان پیشنهاد می‌کنند که باید ۷ تا ۱۰ روز صبر کنید تا شروع به پوشیدن هر چیزی روی پوست سر کنید. آسیب رساندن به گرافت ها می تواند لکه های خالی روی پوست سر ایجاد کند و به کل روند بهبودی کاشت مو آسیب برساند. بعد از 7 تا 10 روز، پوشیدن کلاه بی خطر محسوب می شود. با این حال، کارشناسان توصیه می کنند حداقل 3 ماه پس از کاشت مو از هیچ ابزاری که به پوست سر شما فشار می آورد استفاده نکنید .


جراح به شما توصیه می کند که حداقل 10 روز قبل از استفاده از کلاه صبر کنید. با این حال، اگر همچنان می‌خواهید سر خود را بپوشانید، می‌توانید پس از مشورت با پزشک، یک کلاه یا کلاه گشاد بپوشید.


هنگام استفاده از کلاه چه اقدامات احتیاطی را باید رعایت کنم؟

باید مطمئن شوید که کلاه شما در حین پوشیدن یا برداشتن آن، با پیوندهای کاشته شده تماس نگیرد. به پوشیدن کلاه هایی که از پارچه نرم ساخته شده اند توجه کنید. همچنین باید از تمیز بودن کلاهی که بر سر می گذارید اطمینان حاصل کنید. مراقب باشید که به طور مرتب آن را بشویید تا از عفونت جلوگیری کنید. علاوه بر این، باید به طول پوشیدن کلاه توجه کنید. مطمئن شوید که بیش از 6 ساعت نیست. ،


انجام کاشت مو یک سفر طولانی اما پربار است. اگر قصد انجام چنین عملی را دارید، باید از مراحل و مراحل کاشت مو قبل از جراحی مطلع شوید تا بدانید چه انتظاری دارید.


تیم Asmed اینجاست تا تمام مراحل و عواقب آن را برای شما توضیح دهد تا بتوانید بهترین نتایج ممکن را بگیرید. پزشکان باتجربه آسمد مطمئن خواهند شد که شما دچار عوارض زیادی نخواهید شد. اگر در مورد کاشت مو FUE سوالی دارید یا نگرانی دارید، در مشورت با کادر پزشکی آسمد تردید نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.