کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا زیر نظر دکتر حمیدرضا خراسانی با 15 سال سابقه کاشت موفق
کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا زیر نظر دکتر حمیدرضا خراسانی با 15 سال سابقه کاشت موفق

چگونه طاسی سر را بپوشانیم

 لکه های طاسی تا حدودی بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی هستند. با توجه به سال های کافی، هر فردی نازک شدن مو را در طرفین و تاج سر خود تجربه خواهد کرد. 

اما فقط به این دلیل که ممکن است در سن 90 سالگی اتفاقی بیفتد، به این معنی نیست که باید از 30 سالگی شروع به پذیرش آن کنید. 


مردان پیر و جوان از ریزش مو متنفرند و برای بسیاری این نقطه طاس یادآوری ناامیدکننده مرگ و میر است. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، همیشه آن اعتماد به نفسی را که می خواهیم وقتی در آینه نگاه می کنیم احساس کنیم، ارائه نمی دهد. 

بنابراین در مورد لکه های طاسی چه باید کرد؟ خوب باور کنید یا نه، در واقع چندین راه حل برای پوشاندن ( کانسیلر ریزش مو )، ماسک کردن، یا پنهان کردن یک نقطه طاس وجود دارد - در برخی موارد، در واقع امکان رشد مجدد موها قبل از از بین رفتن همه چیز وجود دارد. 

چرا شما یک نقطه طاس دارید

لکه‌های طاسی معمولاً در اثر آلوپسی آندروژنیک ایجاد می‌شوند که هم شایع‌ترین نوع ریزش مو برای مردان است و هم علت نازک شدن و طاسی تاج‌ها و همچنین عقب‌رفتن خطوط مو. 

آلوپسی آندروژنیک یک بیماری پیچیده است، اما ساده ترین راه برای توضیح آن این است که عدم تعادل هورمون DHT باعث می شود تا رشد فولیکول های مو متوقف شود.


مردان از اوایل دهه 20 خود علائم را نشان می دهند، اما ممکن است خیلی دیرتر نیز ظاهر شوند.

سایر انواع ریزش مو کمتر رایج هستند و می توانند ناشی از استرس فیزیکی یا روحی بیش از حد بر بدن، یا آسیب فیزیکی به مو، یا بیماری های خود ایمنی مانند آلوپسی آره آتا باشند.

در بسیاری از موارد می توان این شرایط را متوقف کرد و حتی معکوس کرد، اگرچه هرگز نمی توان آنها را درمان کرد. بنابراین، درمان لکه‌های طاسی دو راه‌حل است: کاربردهای منظم یا روزانه مانند لوازم آرایشی، داروها و تکه‌های مو. یا راه حل های دائمی مانند خالکوبی و کاشت مو.

گزینه های زیادی وجود دارد، و برخی ممکن است برای سبک زندگی و دلیل ریزش مو منطقی تر از بقیه باشد، بنابراین قبل از شروع هر گونه درمانی با یک متخصص پزشکی مشورت کنید

چگونه نقاط طاس را بپوشانیم، پنهان کنیم و پنهان کنیم

سبک چیزها متفاوت است

باور کنید یا نه، راه حل برای پنهان کردن برخی از نقاط نازک یا طاس در موهایتان ممکن است به سادگی برخی از تغییرات مدل باشد. همه چیز از نحوه کوتاه کردن موهای شما تا نحوه خشک کردن آنها می تواند بر روی ظاهر لکه های طاسی تأثیر بگذارد. استفاده از سشوار بعد از حمام را در نظر بگیرید تا آن را بهتر کند، یا با آرایشگر خود در مورد تغییرات موهای معمولی خود صحبت کنید.



رشد مجدد مو

مطمئناً آنچه همه می‌خواهند، راهی برای ضربه زدن به «لغو» روی روند طاسی است و فضا را با موهای واقعی پر می‌کند. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید به طور بالقوه این کار را انجام دهید، از جمله با مصرف نسخه.


محصولات خوراکی و موضعی مانند فیناستراید هورمون DHT - هورمونی که باعث ریزش مو در آلوپسی آندروژنیک می شود - را مسدود می کند. 


طبق تحقیقات، مصرف فیناستراید به صورت روزانه سطح DHT را تا حدود 70 درصد کاهش می دهد که برای کاهش اثرات طاسی با الگوی مردانه کافی است و حتی در برخی موارد می تواند آن را معکوس کند. 


و مطالعات نشان می دهد که استفاده از ماینوکسیدیل در یک دوره 48 هفته ای منجر به افزایش ضخامت و تعداد کل موها بین 12.7 تا 18.6 درصد می شود. اگر به طور رسمی از طاسی خجالتی هستید، اما قطعا موهای نازکی دارید، ضخامت اضافی ارائه شده توسط ماینوکسیدیل می تواند تفاوت بصری بین طاس و مبدل باشد.


و همه چیز نباید نسخه باشد. اگرچه مسلماً کمتر ثابت شده است، مکمل محبوب نخل اره نیز به مبارزه با سطوح DHT کمک می کند و ممکن است در کنار دارویی مانند فیناستراید موثر باشد. 


به عنوان یک یادداشت، نخل اره ممکن است یک عنصر در شامپوهای خاصی باشد که ممکن است شامل مواردی مانند بیوتین و سایر ترکیبات ضروری نیز باشد. راهنمای ما در شامپو ریزش موی مردانه به دنبال چه چیزی باشید شامل فهرست کاملی از موادی است که باید در شامپو بررسی کنید

امروزه به لطف پیشرفت چشمگیر در حوزه ایمپلنت مو می‌توان به نتایجی طبیعی دست یافت چنانکه اکثر جراحان موهای سالم را چند بار می‌توانند پیوند بزنند. این متد نیاز به کلاه گیس‌های غیرطبیعی را که مردان و زنان در دهه‌های اخیر استفاده می‌کردند را از مرتفع می‌کند. کلینیک کاشت مو هلیا با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای کاشت موی جهان آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز است. ما برای انجام روش تکه‌های کوچک گرافت‌های مودار از ناحیه اهداکننده یا بانک موی شما برمی‌داریم و آن‌ها را به ناحیه طاس یا نازک‌شده سرتان انتقال می‌دهیم. کلینیک ما با داشتن تیم‌های پزشکی متخصص، باتجربه، متعهد و حرفه‌ای می‌توانند نتایجی از پیوند مو به نمایش بگذارند که آنقدر طبیعی به نظر برسد که یک آرایشگر یا فرد معمولی نتواند متوجه شود که شما چنین کاری را انجام داده‌اید. شعار نیست! درمان قطعی ریزش مویتان را می‌توانید از ما بخواهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.