کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا زیر نظر دکتر حمیدرضا خراسانی با 15 سال سابقه کاشت موفق
کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا زیر نظر دکتر حمیدرضا خراسانی با 15 سال سابقه کاشت موفق

آیا بعد از کاشت مو دوباره مو می ریزد؟

 ، ممکن است تعجب کنید که چرا. عوامل بیولوژیکی، ژنتیکی و محیطی ممکن است باعث ریزش مو بعد از کاشت مو شوند. خوشبختانه این مشکل معمولا قابل درمان است.

 

آیا ریزش مو بعد از کاشت مو طبیعی است؟

آره. ریزش موی موقت پس از انجام کاشت مو شایع است. این یک عارضه جانبی موقت (و بسیار طعنه آمیز) درمان ترمیم مو است.

 

طبق گفته آکادمی پوست آمریکا ، ریزش موهای کاشته شده دو تا هشت هفته پس از جراحی، بر اثر شوک، طبیعی است. موها معمولاً در ماه سوم پس از کاشت نازک تر به نظر می رسند.

 

هنگامی که شوک فروکش کرد، فولیکول های پیوند شده شروع به تولید مو می کنند. با ادامه رشد موهای کاشته شده، موهای شما ضخیم تر و سالم تر به نظر می رسند.

الگوی طاسی پس از جراحی کاشت مو چیست؟

به طور کلی، بیمار پس از جراحی کاشت مو نمی تواند دوباره طاسی الگو را تجربه کند. این به دلیل ماهیت فولیکول‌های موی برداشت‌شده است که احتمال ریزش آن‌ها از پشت و کناره‌های سر کم است.

 

با این حال، این امکان وجود دارد که موهای کاشته شده به مرور زمان نازک شوند. فولیکول ها طول عمر دارند و برخی از بیماران ممکن است موهای کاشته شده خود را نازک کنند یا در قسمت هایی از پوست سر دچار لکه دار شوند. این می تواند به دلیل خطای جراحی در انتخاب محل اهدای ایده آل برای دنبال کردن مو یا خطای انسانی جراح ترمیم مو باشد. برای پر کردن قسمت های نازک پوست سر، ممکن است به جراحی کاشت مو اضافی نیاز باشد.

 

چگونه از ریزش مو بعد از کاشت مو جلوگیری کنیم؟

چند راه وجود دارد که تضمین می کند نتایج طولانی مدت از کاشت مو را تجربه کنید.

 

زمان مناسب جراحی

گاهی اوقات بیماران پس از پیوند خود به دلیل اینکه خیلی زود تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، نازک شدن مو را تجربه می کنند. ممکن است مو از قسمتی از پوست سر که در حال ریزش است برداشت شود. بسیار مهم است که بیماران قبل از انجام عمل جراحی درک کنند که خط موی آنها تا چه حد کاهش می یابد و میزان کلی طاسی آنها چقدر است.

 

انتخاب جراح کاشت مو مناسب

در رابطه با نکته قبل، طاسی شدن پس از کاشت مو می تواند به دلیل یک جراح بی تجربه یا آموزش ضعیف باشد. یک جراح معتبر ممکن است سن، سابقه پزشکی یا سایر عوامل را برای تعیین زمان ایده آل برای جراحی و تکنیک مناسب برای نیازهای شما یادداشت کند.

 

حتما تحقیقات خود را انجام دهید و چند جراح امیدوار در منطقه شیکاگو را در نظر بگیرید. هنگامی که تصمیم نهایی خود را می گیرید، حتماً جراحی را انتخاب کنید که به خوبی آموزش دیده باشد و بتوانید به قضاوت او اعتماد کنید.

 

دستورالعمل های مراقبت های بعد را دنبال کنید

پس از کاشت مو، شما باید تمام تلاش خود را برای مراقبت از فولیکول های پیوند شده و پوست سر خود انجام دهید. تمام دستورالعمل های ارائه شده پس از عمل را دنبال کنید و مطمئن شوید که هر گونه نگرانی را به محض بروز هر گونه مشکل به ما گزارش دهید.

 


 

برای ترمیم مو قرار ملاقات بگذارید

۰۲۱۷۹۵۴۷ – ۰۹۱۲۲۵۰۲۰۵۰

 

https://heliaclinic.com/contact/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.